Podejście do klienta to połowa sukcesu firmy projektującej wnętrza.

Można zauważyć, że w naszym społeczeństwie negatywne komunikaty roznoszą się zdecydowanie szybciej niż pozytywne. www.InMagine.pl działa zawsze dla najwyższego dobra klienta. Większość osób stara się ostrzegać swoich znajomych o problemach, które wywołały niestarannie wykonane usługi. W dobie mediów internetowych informacje te roznoszą się bardzo szybko i bardzo łatwo jest znaleźć osoby, które wyrażą swoją opinie jeśli zostały nieodpowiednio obsłużone. Dziś znaczna ilość informacji w sieci to ostrzeżenia mające na celu uchronić potencjalnych klientów przed złą decyzją. Dzięki informacji w sieci wpływ na klientów jest coraz większy i zasięg tych opinii ma istotne znaczenie. Firmy projektujące wnętrza, które zdobędą zaufanie klientów zyskują popularność. Te, które zrobią z klientów wrogów tracą wielokrotnie więcej. Należy pamiętać o tym, że klient jest najważniejszy, szczególnie jeśli chodzi o aranżowanie wnętrza jego domu. Musi czuć, że projektowanie wnętrza będzie przebiegać na najwyższym poziomie dla niego, trzeba zapewniać klienta, że jego ciężko zarobione pieniądze nie pójdą w błoto i wszystko będzie wyglądać tak jak tego chce. Warto po skończonym projekcie wnętrza utrzymywać pozytywne relacje z klientem, można tego dokonywać poprzez kartkach okolicznościowych w mailach, proponowania dalszych usług z rabatem dla stałych klientów itp., jest duża szansa na to, że taka osoba będzie polecała zainteresowanym osobom dekoratorów wnętrz, u których korzystała z usług..

W firmie projektującej wnętrza trzeba natychmiast odbierać telefony, w dzisiejszych czasach jeśli klient nie otrzyma stosunkowo szybko odpowiedzi lub zainteresowania zacznie szukać usługi u konkurencji, a nie jest to trudne jak bywało kiedyś. Warto na wizytówce podać numer telefonu nie tylko do biura ale i też na komórkę.

Kolejnym ważnym punktem jest poświęcanie czasu każdemu, kto poprosi o rozmowę czy o doradztwo w dekorowaniu wnętrza. Nie ważne, że ktoś nie zdecydował się jeszcze na podpisanie umowy, jeśli nie poświęci się mu uwagi- nie zdecyduje się na pewno. W branży aranżacji wnętrz nie warto oszukiwać klientów, trzeba zawsze szczerze i otwarcie mówić co będzie odpowiednie a co nie, nawet jeśli firma miałaby na tym stracić. Robienie czegoś z uporem maniaka, co w istocie i tak nie będzie dobre nie opłaci się firmie na dłuższą metę a renomę można stracić bardzo łatwo.

Czas to pieniądz – idealne podejście do klienta to szanowanie jego czasu. Jeśli wiadomo, że firma nie jest w stanie skończyć projektu wnętrza w danym terminie nie warto oszukiwać, tylko uczciwie przyznać się do tego, że nie otrzyma efektów pracy w ustalonym terminie.

Warto szanować swoich klientów, w tych czasach można dzięki nim bardzo szybko wzbić się na wyżyny sukcesu albo wprost przeciwnie, szybko i boleśnie spaść.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *